Välkommen till min nya blogg!

FriskusHälsan  Bangårdsgatan 6A  582 77  LINKÖPING  013-10 10 76  info@friskushalsan.se

Här kommer jag skriva allt som händer med min träning from. vecka 36 :)

Så vill ni göra sällskap så hör av er till mig. Eller varför inte börja gymma på Friskushälsan i Linköping?????

Det är både billigt och ett bra gym.

 

De kvalitéer som regelbundet behöver underhållas och tränas är
Kondition för de syretransporterande funktionerna
Styrka för att stärka olika muskelgrupper (för att orka hålla emot vid påfrestningar)
Rörlighet för att utveckla eller bibehålla en god rörlighet i de olika lederna
Koordination för nerv- och muskelsamspelet

 

Vi har en träningslokal med maskiner och olika gympapass. Fokus läggs på kroppshållning, rygg, nacke, medvetenhet, kondition, styrka, koordination samt ett glatt humör. Här är snygga kläder inte viktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0