Snälla alla ni som läser detta önska mig nu lycka till

Hoppas bara att jag kan och orkar nu.
Men den som är envis som en oxe som jag är eftersom jag är född i oxens stjärntecken så ska det ju inte var nogra problem eller hur?



Men när man vill så går det bara inte och när man inte vill, ja det är då det funkar som bäst :)
Man ska egentligen inte tänka alls eller fixera sig men men.....

Jag ska från och med nu varje morgon innan jag äter frukost köra kondition i ca 45-60min.



Antingen blir det på gymmet (som jag bara har 5min att gå till) på löparbandet och då blir det att jogga och powerwalka vartannat eller ute och promenara med stavar eller utan om jag nu har motivationen för att göra det i friska luften. Vi får väl se ;)

Gymmet kan vara roligare för då är man inte alltid ensam som man känner sig att man är när man är ute.
Men ska ja gå med stavar är det fördel att gör det ute. Jag vet inte ens om det går att gör det inomhus har aldrig provat ;)

Det bästa som finns när man tränar är att ha musik i öronen. Har då med mig min mobiltelefon för har all musik i den som jag behöver och det är ju inte fel. Det är även bra att ha med sig mobiltelefonen om nått skulle hända eller om nån vill ha tag i en hehe.....



Så snälla alla ni som läser detta önska mig nu lycka till och hör av er till mig om ni vill följa med på en morgonpromenad eller till gymmet.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0