TISDAG v.46 10/11-2009

GODMORGON!

Idag var jag på gympa kl 9-10 och det var skönt. Känndes att det var 1vecka sen sist jag gympade. Ojojoj....vad det känns när man är ledig från träningen i några dagar. Inte bra hehe....

Men så blir det ikväll också gympa fast lite längre tid för den är från 17.30-18.45 :)

Ses sen :)

Tjohej!

Jag har varit på gympa ikväll så det vart ett pass till som jag sa.
Och det var bara skönt :P
Tog i extra på detta pass så nu kan man ta det lungt med gott samvete för jag är helt slut hehe :)
Men det är skönt så ska man va.
Man ska ju ge allt vad man kan när man ändå håller på.

Så nu ses vi imorgon igen för nya träningstag :)

Tjing i Ling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0